swania med norskarna

Festen med norskarna var lika lärorik som alltid! ;D Om jag ska vara ärlig så var faktiskt förfesten hos pappa roligare, men det är faktiskt ofta jag tycker det. När vi väl kom in till Thn testade vi att komma in på Lipz, men nej! :( Längtar tills jag fyller 20! ;) Vi gick i alla fall till Swania på Electroclubben. :) Jättekul var det!


Vad vore festen utan pappas hembakade pizza!?


Tords raggningslook! ;D


Tim och Affe, the drivers! ;D


Camilla blev den som spydde i vasken när vi kommit hem. ;)


Dagen efter! ;D

Nu ska jag och Anna J. åka till HEMMAKVÄLL och hyra Sommaren med Göran. Hört att den inte ska vara så bra, men vill gärna göra min egna bedömning innan jag säger något. :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0