summering av veckan..

Okej, sista inlägget för denna veckan nu. Kankse man ska summera den lite kort. :P
Jag kan inget annat säga att den varit riktigt lyckad.

Det var till största del mycket plugg i början av veckan, men det resulterade i något bra ju! ;D
Sen har jag även hunnit med födelsedagsfesten hos Johanna Skoog.
Äntligen kunde jag ta mig ut med fyrhjulingen på isen.
En så grymt lyckad tentafest.
Och som ett avslut på allt detta hanns det även med lite jobb på bakfyllan. ;)

Sen kan jag ju inte neka till största orsaken till varför just denna veckan blivit så bra. Han har ständigt varit där. Han kom hem till mig i onsdags, sen hördes vi av i telefon i fredags, sågs i lördags och idag handlade han på Willys.

Det var nämligen så att när jag kolla mig i spegeln på jobbet (för att se om min dagen-efter-frisyr såg någorlunda ok ut) stod han där i kassan bakom mig. Och jag tänkte tyst för mig själv att jag ser han i syne nu också. Vart ska detta sluta egentligen? På psyket tror jag.. haha ;D Men där stod han.. for real :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0