SNABBA CASH

Igår var det bio i Uddevalla som gällde. Eftersom Martin kommer från Henån så var vi tvugna att kompromissa om en biograf, halva vägen var. Men ingen av oss var direkt nöjda, så nästa gång blir det Bergakungen. :P Det var jättetrevligt. :) Och SNABBA CASH, i got crazy! ;D Ni måste bara se den!



Och konstigt nog grät jag inget, jag som annars alltid brukar gråta till filmer. Jag fick sitta och intala mig själv hela tiden att det är bara var en film och att jag faktiskt satt på en biograf full med människor! ;D Men det pinsamma är inte över.. Jag var självklart tvungen att gå på toa mitt under filmen, all denna cola!! Så människorna där gillade mig nog inte så mycket, och Martin fick skämmas. Men jag vill säga er att jag inte var den enda faktiskt!! ;D

Väl där träffade jag även på danstjejerna från Skoogs födelsedagsfest, självklart skulle dem gå på samma film. Får höra med dem nu efter vad dem tyckte om Joel Kinnaman. Tjejernas nog hetaste samtalsämne för tillfället. ;)

Efter filmen gick vi till McDonalds.. Vet inte hur länge vi satt där. Prata om allt mellan himmel och jord. :P

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0