på donken med smågrabbsen

Efter inventeringen drog jag till Ojala och Grästorp för att ta det lugnt. :) Jag hjälpte henna packa till Bryssel, men om man ska vara ärlig blev det väl mest prat om nyår. :)

Vi drog sedan vidare till David och Jonathan och kollade Baksmällan, något så extremt rolig. Jag var och kollade den på bio, och skrattade genom hela så att det nästan blev pinsamt. Trodde jag kunde hålla mig denna gången, men inte! ;D

Klockan 3 åkte fyra kurrande magar tillbaka till Thn för att käka på Donken. :P Men vi var inte dem ända som ville med... ;D hehe







Dock att jag och Ojala var kristiska till att låta småpojkarna köra i det snöoväder som rådde skötte dem sig riktigt bra där ute på vägarna! ;D Och på vägen hem, ni skulle hört David och Jonathan som körde allsång med Kelly Clarkson. ;D mohaha

Väl hemma i Gtorp igen kollade vi Nyckeln till frihet. Grymt gripande film. :)



Och i kriget om sängen klockan 7 på morgonen vann jag och David medan Ojala och Jonathan fick så snällt bege sig mot sofforna. ;D

Take care


Kommentarer
Postat av: Ijohanna

asssååååå du är så rolig,

2010-01-02 @ 16:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0