mina underkläder är förstörda

Jag är något så oerhört arg, så arg att jag nästan bara vill sätta mig ner och gråta. Mina kläder bara förstörs här i detta hem. Jag kan väl erkänna att jag köper kläder som må tvättas i väldigt låga grader. Men ska man låta bli att köpa kläder på grund av sättet de ska tvättas på?!

Idag när jag kom hem såg jag till min fasa att mina underkläder var helt förstörda! Mönstret hade totalt försvunnit.. och jag frågade mamma vad hon hade gjort med dem, och hon sa att hon hade tvättat dem i 60 grader! Men varför detta när det står så klart och tydligt på lappen att dom ska tvättas i 40!! Jag sparar till och med lapparna om man skulle glömma hur många grader de ska tvättas i.

Men inte nog med det... min fina underbara zebramönstrade bh som ska tvättas för hand har nu tvättats i maskin, så det vita har nu blivit dassvitt. Ni förstår vad jag menar?! Om hon inte kände för att tvätta dem för hand skulle jag kunna göra det. Men säg till innan du väljer att förstöra mina kläder! Jag är faktiskt mycket rädda om dom!

 

Så underkläder för flera hundra är nu förstörda! :'(

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0