låg vaken av lycka

Jag låg nog till två inatt, jag kunde verkligen inte sova. Jag var så uppspelt! Jag låg där med ett leende på läpparna och kunde inte slappna av. Inget slår den lyckan du känner för någon annan männsika. Jag har märkt det vid ett fåtal gånger. När man får en annan att le på grund av en själv. Och när du ger bort en riktigt genomtänkt gåva till någon. Du ser hur deras ansikte lyser upp. Jag är en av dem som inte är så speciellt förtjust i att få pressenter, men att kunna få ge nogon annan. WOW..

Ja, men allt detta berodde faktiskt på att han har börjat jobba igen. Jag har faktiskt gått runt orolig eftersom jag vet hur obekväm han blir av att va ledig. Jag har nog inte träffat någon annan med högre arbetsmoral än han. Vi har kunnat prata (med det menas chatt och sms) utan att han ska bli arg och jag ledsen. Det känns faktiskt som att han har tänkt för en gångs skull. Jag vet att han är en väldigt djup person, men det känns som han sällan tänker på hur han hanterar saker och ting.

Allt detta släpptes väldigt fort dock, för att jag såg HON på Espresso House idag. Jag gillar inte att hon är så fruktansvärt fin, jag tycker hon är så himla lik Taylor Swift, som har ett bedårande utseende enligt mig. Och hon verkar vara en så trevlig och snäll tjej, säkert mer snäll än mig. Är rädd för det..

Take care


Kommentarer
Postat av: Natalie

Du har fel! väldigt fel! Du är helt bedårande och vacker gumman! (V) Bästa tjejen ever!

2010-01-15 @ 09:48:34
URL: http://nataliecolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0