gött sugen på thailand nu..

Jag är så extremt sugen på en utlandsresa. I sommar ska jag defenetivt iväg asså! Men jag har börjat fundera på Thailand nästa vinter också. Det känns som alla är där, eller ja, Anna K, Vicky och så har vi Kenza. ;) hehe
Men det finns så mycket som kan erbjudas där. Går in och kollar de olika resebolagen och hittar en massa bra erbjudanden med bra priser.
Det är bara så svårt att veta vad planerna är för nästa vinter redan nu.



Jag är ute efter ett uselt hotell, hellst det med minst stjärnor. En bungalow precis vid stranden skulle dock inte sitta helt fel :P För mig spelar det ingen större roll hur hotellet ser ut, det är ju inte där jag vill tillbringa min semester. Jag letar efter ett ställe långt utanför, inte Phuket som är ett förstört tursitställe. Fast vad vet jag, jag har inte varit där. Men jag vill till ett mer outforskat ställe med mycket mindre svenskar. ;) Jag åker ju inte till Thailand för att träffa svenskar direkt. Jag skulle vilja kunna snorkla, bergsklättra, kolla in dess natur, ta båtturer ut till öar, hyra mopeder och bara upptäcka. Det finns så mycket jag skulle vilja göra, så det skulle väl gå på 3 veckor, lagom nog. ;)
Något som är säkert, jag vill inte på någon party-resa eller solsemester. 
JAG VILL UPPTÄCKA SAKER, NÅGON ANNAN??

Take care


Kommentarer
Postat av: Andreas Ekeblad

Jag är på din upptäcktsresa! Hade älskat en lite mer actionfylld semester! Fast jag vill nog surfa också, Bali?

2010-01-09 @ 00:20:46
Postat av: Ojalalalalalalala

Jag är på såklart honey :D jag kan ju massa bra ställen :D

2010-01-09 @ 14:41:05
URL: http://olgasdaily.blogg.se/
Postat av: johanna

ÅHGUD, känns som det är jag som skrivit det här! känner precis som du, vill på partyresor dock men vill också uppleva en massa, tänk så kul! åååååhhhh

2010-01-09 @ 19:44:00
URL: http://jooohannaas.blogg.se/
Postat av: mamlin

Gud vilken härlig blogg du har patricia! :)

2010-01-10 @ 13:09:48
URL: http://mamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0