fyrhjuling på gravlången

För er som inte vet vad Gravlången är så är det en sjö, där det just nu för tillfället ligger is på. Otippat va!? ;D haha Men så där träffas nu en massa sladdkåta bilförare och crossförare. :)

 

Som ni ser var vi inte själva ;)

Det var grymt kul, körde fyrhjuling tills tummarna började krampa. ;D
Här nedan har ni en länk till filmen på mig då jag kör lite.

http://www.youtube.com/watch?v=CSFKvfGtIJY

Fick även låna Sebbes volvo, kom dock bara 3 och ett halvt varv innan jag fick en grym sladd och punka. :( hehe Tror inte jag var så poppis efter det.. :P



Affe kom även förbi en sväng med sin cross.. :)



Nu ska jag börja göra mig irodning för tentafesten ikväll..

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0