make up kurs hos The Studio

Make-up-kurs med Madde och Mikaela hos The Studio i Gbg. :) Ingen av oss var direkt sugna på att bli sminkade. Men väl där när man blev sminkad och fin ville man bara ut, Spritluckan på Parkan. ;P



Vi blev sminkade av en make-up-artist på halva ansiktet och andra halvan fick man göra själv. Det var faktiskt väldigt lärande. Men min halva var inte alls lika fint som make-up-artistens halva. ;) Ansiktet kändes helt skeft efter att bara fått halva ansiktet mejkat. :P tihi





Dem ringde upp mig för någon vecka sen eftersom jag låg kvar i deras register efter att jag varit där och fotat mig för typ 2 år sen. Trodde jag var bortglömd, men ikke! :P En 2timmars make up-kurs helt gratis. :) Me likie..







 

Nu däremot spanar jag in Joel Kinnerman i Johan Falk-filmen som är på teven. ;)

 

Take care


Kommentarer
Postat av: Ojala

Sweet ladies :) <3

2010-01-11 @ 10:24:27
URL: http://olgasdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0