6 olika städer, 2 olika länder, på en och samma dag!

Igår var det en sån där dag som man befinner sig på så många platser att man undrar om man verkligen hunnit med allt det på en och samma dag! ;D
I Stokke vaknade jag, i Tönsberg åt jag frukost, i Oslo umgicks jag med Daniel K., uppdaterade mig om det svenska modet på Torp i Uddevalla, festade i Trollhättan, efterfestade i Henån. Helt otroligt! ;D



Här är snälla Tord, som gick med på att köra mig till Oslo klockan 6 på morgonen! Stackarn.. ;)



Fika med Daniel K. på Oslo station. Var tvungen att uppdatera mig med de senaste nyheterna! ;)



Här med Andrej och Frida på avskedsfesten på Elefanten.

Take care


Kommentarer
Postat av: Daniel K

Det är mig det är synd om! Jag var ledig! :P

2010-01-29 @ 22:41:25
URL: http://kakochdonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0