guldbröllop

Norge-trippen var bra över lag! Den hade kunnat börja lite bättre kanske än att spy på färjan dit.. När jag väl kom fram till Norge var jag helt sönderkörd och slut så att jag i princip somnade på festen hos Camilla. Men guldbröllopet på söndagen var allt mer än lyckat! :D

Helt otroligt att höra deras berättelse om hur de träffades och hur deras liv har sett ut tillsammans, så mycket de har varit med om, och fortfarande lika lyckliga! Jag tror det är lite av nyckeln till ett lyckligt förhållande, att ständigt röra sig, inte sätta sig ner och bli bekväm, då tror jag man lätt tröttnar och tappar det spännande man har i ett förhållande.

 
På båten till Sandefjord.. Tummen upp och spypåsen i största hugg!


Här är jag och Tord innan jag hunnit slockna.. ;)

Dagen efter fick jag för mig att Camilla och jag skulle ta en promenad innan festligheterna, och så dum som jag var med skovalet innan jag begav mig!! ;D Camilla tog oss djupt in i Kodals skogar, så långt att hon själv inte visste vart vi var sen. Efter att ha mött skyltar med varning för hundar och tv-överbevakat område (mitt ute i skogen) kom vi sedan ut, på andra sidan av byn! :O Ajja, en promenad att minnas! ;D




Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0