elle på norska

Sitter helt uppslukad.. Klistrar på flikar så att jag ska kunna gå tillbaka, inte missa något! Att snappa upp modetips från grannlandet Norge kan ju inte sitta helt fel!

Hösten är på ingång och jag har redan beställt kläder från H&M på 4 000;- det räcker inte, har idétorka! Vill komma med något fräckt!




Jag har letat efter en byxdress hela sommaren men inte hittat någon som passat min kroppsform. Men alltså ska jag inte sluta leta, trenden håller i sig även i höst tydligen! :)


Nathalie Helgerud verkar vara en tjej som vet.. :P Jag spanade in hennes blogg lite men tyckte insperationen var lite torftig. Men träskorna var något jag fastnade för, lovely! Här har ni en länk till hennes blogg http://nathaliehelgerud.blogspot.com/


Kommentarer
Postat av: Daniel

Shit! mår du bra? Du har ju inte bloggat på en vecka:P

2010-08-29 @ 16:57:16
URL: http://kakochdonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0