i don't belive you

En vecka kvar till första tentan! Har sådan panik att jag inte kan koncentrera mig på plugget, hur ska detta sluta då kan man undra. :P Så därför för att inte ha bloggen som undanflykt informerar jag er nu om att den kommer inte att uppdateras denna vecka. Jag kommer vara helt isolerad och okontaktbar! ;) Så var inte oroliga nu! hehe

Sitter och försöker bli lite pepp till plugg nu, men böcker på 700 sidor är inte allt för stimulerande. Lyssnar därför in P!nks album Funhouse och det är en låt som hamnat på repeat.

"No I don’t believe you, when you say don’t come around here no more. I won’t remind you, you said we wouldn’t be apart. No I don’t believe you, when you say you don’t need me anymore. So don’t pretend to not love me at all. I don’t mind it, I still don’t mind at all. It’s like one of those bad dreams, when you can’t wake up. Looks like you’ve given up, you’ve had enough. But I want more. No I won't stop, 'cause I just know you’ll come around. Right? Just don’t stand there and watch me fall, 'cause I, 'cause I still don’t mind at all!"



Nu så, ha det gött! Och ni som har höstlov, grattis till er! ;D

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0