gårdagen fullspäckad, dock inte idag (tror jag iaf)

Wow, sikken karaktär man har! Jag är ledig nu i två veckor fram till tentan, men varje dag tar jag mig upp på morgonen för att åka till skolan för att få något gjort! Inte för att jag tycker jag blir smartare, men ändå. Någon dag kommer det nog sitta. ;) Tyvärr som ni nog då förstår har jag inget roligt att infromera er om.

Jag fick många tvivel igår om jag skulle hinna med allt jag hade inplanerat för gårdagen, hör upp! Skola, handla, laga mat, träna, möte, Desperate Houswives, plugga! Men gues what, jag hann med allt utan det sista! ;D Ibland är man grym!

Idag där emot blir det slapp (tror jag). Håller just nu på och pratar med Anna K om vi ska till Gbg och hämta en tv för GU's filmkväll nästa tisdag. :P Förresten, det glömmer ni väl inte! Printa in det i era kalendrar.

Måste skynda mig nu.. Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0