filmkväll mitt i ingenstans

God morgon! Denna helgen blir det långhelg, är ledig idag och på måndag, fan va gött! :D
Men gud vad trött jag är, kom faktiskt nyss hem. :P Inatt var det filmkväll med sjukskrivna Mikael, han var den enda som inte hade jobb idag som vanligt folk. hehe Han fick hämta mig igår eftersom jag inte varit hemma i hans nya hus än, men det var när han förklarade vart han bodde som jag gav upp med att jag skulle hitta, någon stans emellan upphärad och åsaka, det vill säga mitt i ingen stans egentligen! haha Det blev någon X-Man film och dom där Johan Falk-filmerna.

Nu däremot ska jag åka till Ikea med mammsen och hennes sambo. Ikea kan man aldrig bli för trött för att åka till, kan sova när jag kommit hem sen istället. Är Ikea inte himlen eller är det jag som tagit fel under hela tiden?!  ;)



Ikväll ska Ojala ta mig sällskap genom film och middag. Stay tuned!

Och en sak till, if he can do it all the time, so can I!!

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0