halloween på Lipz

Vem försökte jag lura egentligen?! Jag har försökt hitta varenda ursäkt som finns för att inte plugga! Hehe I måndags var det fika med Mikaels syster Sandra, en trevlig prick det där vill jag säga. ;P I tisdags spenderade jag nästan hela dagen GU's lokaler. I onsdags blev det pizza och film hos Mikael med Greza och Emma som stimulans och igår var det Lipz! :) Och under dessa dagar har jag till och med hunnit med lite shopping! En kvart på Ginatricot resulterade i en svart-vit randig alldaglig topp, ett vitt linne, ett härligt halsband och skimrande armband och fler troser, an humans right! :)


 

Men Lipz då, med Halloween-tema! ;)







Behöver jag äns berätta mer än att jag hade himlans kul? Nej, jag tror ni förstår rätt bra ändå! ;D

Bakis som jag var begav jag mig faktiskt till skolan idag, tro det eller ej. Tog allt en liten sovmorgon får jag väl ändå erkänna. ;) Och jag tror faktiskt inte att jag pluggat såhär effektivt som jag gjorde idag någon annan dag! Så ett tips, bli bakis om du vill ha något gjort! haha

Vart i Sollebrunn och hämtat bordern min hos hans flickvän, antar jag att det är. Han är alltid så hemlighetsfull av sig! ;) Så nu hade jag tänkt och ta ett bad för att sen bege mig mot tjejmiddagen! :) Ryktet går att det ska bli Maddes tacopaj! ;O Mums..

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0