bröllopsfotografen

Jopp, i onsdags blev det Gbg, eller rättare sagt Angered. Så fråga mig inte hur vi hamna i Kungälv. Haha Men vi hittade till slut och fick hem vår tv för 21 kronor. :) haha På tradera kan man verkligen hitta kap! ;P



I torsdags var det middagstajm på New Place med Mikael, Madde och Anders. Jättegott verkligen, vågade mig dock inte på det starka som Mikael och co. tog, utan jag höll mig till fläskfilépasta. :) Efter det drog vi vidare till Vbg och kollade in Bröllopsfotografen. Den tyckte jag faktiskt inte var så bra, men det var nog mest för att man hade byggt upp sådana förväntningar efter Smala Sussi, SS is the best! ;) Men självklart kunde inte kvällen sluta här, nej nej! Vi drog sedan till Madde och Anders och spelade kortspel och flipper till klockan 5 på morgonen. En rätt kul grej när jag och Mikael skulle hem var att det var ute en massa människor som gick till bussar och så vidare.. Då var jag så dum och kläckte detta som jag borde ha tänkt mig för innan.. Vad gör alla människor öppe nu? Och går det nattbussar på vardagar i Upphärad? Har dem inga jobb? Då kom Mikael med sitt briljanta svar att det var ju just det dem hade, dem är ju på väg till jobben. Det var då jag kom på att det faktiskt var morgon för somliga. ;D



Idag har jag jobbat, äntligen! Var ju en evighet sen sist. Tro det eller ej, men gud vad jag saknat att arbeta. När man har så sköna arbetskompisar som jag så är det svårt att hålla sig ifrån jobbet. :) Och imorgon blir det personalfest på Buddys! Jippi!
Men idag i alla fall har jag varit med Madde och hört allt om hennes Egyptie-vistelse med alla galna araber! ;P Haha Men eftersom hon som alla andra har jobb, så var jag tvungen att komma till OKQ8. Efter det kände vi att kvällen var ändå inte slut, så vi skulle dra till Backstage, men slutade med att vi satt på Max och spelade kort. :P

 

Och en sak till, fick höra att han ligger inne mycket på NÄL nu av Elvira som man mötte i kön till Backstage. Jag blev verkligen ledsen över detta. Här går jag runt och försöker vara sur på han, när han verkligen egentligen lider. :( Jag vet hur mycket han älskar sitt jobb och vilken abstinens han får av att inte göra det. ;) Jag ville bara säga henne att det går inte en dag utan att  jag vill ringa han. Allt jag vill är hans bästa!

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0