två födelsedagar och ett fiasko

Tyvärr har uppdateringen inte varit den bästa, har knappt varit här hemma.
Allt började i torsdags, kort dag i skolan men hungriga som djur drog vi till Donken, så 6 pers, en bil, och målet var Donken. Hur skulle detta lösas? ;) hehe Fast än jag var supernervös klarade vi oss bra, men bara för det så ville ödet spela oss ett spratt, så vi fick parkeringsböter, som nu Carl skyller på att jag ska betala! :O Dålig stil ;)

 



Fredagen bestod faktiskt mesta delen av plugg, behövde en paus som vanligt. Men denna gången var det Överby som var pausen, jag och Anna J åkte och köpte pressent till Johanna E. Jag vill bara tillägga att jag inte köpte något. Tillbaka till plugget hemma sen, kände efter en timmes plugg att det behövdes en till paus. Fick då höra att Ojala skulle till Överby, jo, så jag drog dit. Denna gången gick det tyvärr inte lika bra. Köpte ett par beiga chinos från Ginatricot. Appropå det, jag har fått känslan av att jag uppmuntrar folk att handla. Ta bara Mikael som exempel, efter en veckas sällskap av mig har han köpt, en bil, en cross med diverse kläder och skydd, en 2000-kroners golfklubba (för skojs skull :O) och en pall med pellets (detta är ju iof nödvändigt om man inte vill frysa tårna av sig :P). Allt detta på en vecka! :O
Men efter Överby drog vi vidare till Jennifer för middag med brudarna, jättetrevligt! Dock glömde jag kameran (trodde jag, visade sig sen att den låg i bilen) så har inga bilder. Men ska lägga upp så fort jag får bilder från de andra. Efter all mat var det Twister som gällde, fast jag kom inte ens till finalen. :( Men hur lätt är det på en skala när man tävlar mot NIF-gymnaster? Nä, jag tänkte väl det! ;D
Men kvällen tog inte slut där, efter det drog jag hem till Mikael för spelkväll med hans polare, vi spelade Party Alias, verkligen jätteroligt spel. Som vabligt förlora mitt lag, men tyckte vi kämpade bra! ;)

I lördags var det födelsedagsmiddag igen, denna gången för Johanna E. Jättegod mat även denna gången, vågar inte ställa sig på vågen efter denna helgen om man säger så. :P haha Kvällen gick mest åt tjejesnack, allt från nära-döden-upplevelser och lägenheter till löshår och idioter till killar. ;)

   



Denna kvällen slutade inte heller här, Mikael och Greza kom och hämtade mig. Tog en ängslig skogsväg hem till han, gud vad kul det var, tills vi var metern ifrån att hamna i en å. Han och Greza hade hyrt The mist, jag råkade som vanligt berätta slutet i all hast. Så vi valde Little miss sunshine, älskar den filmen. Senare på natten kom Madde och Anders förbi och vi började kolla på The mist.
Och nu ska ni få höra något kul, när Madde sen skulle gå på toa såg hon en mus. Detta slutade med att vi jagade en mus runt i hallen klockan 4 på natten tills Mikael träffade denna lilla krabat med sin nya golfklubba (visste att den var bra för någonting ;P). haha Skratta så jag fick ont i hals och mage. Gud, det var länge sen jag skratta så mycket! :D



Usch, jag får verkligen bli bättre med uppdateringen. Orkar inte göra sådana långa inlägg, och jag tror inte ni orkar läsa dem heller.

Take care


Kommentarer
Postat av: habiibi

jag läste allt, självklart.

2009-10-19 @ 17:16:24
Postat av: Anonym

jag läste //erika

2009-10-23 @ 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0