RARE by ghd

Igår blev det myskväll med inte bara Ojala, utan med Mikaela, Natalie och Jennifer. Vi hyrde "Dumpa honom". Och den filmen skulle jag gärna vilja kommentera, själv tyckte jag inte att den var så bra, rätt långdragen och så. Men handlingen, fantastisk, jag kände igen mig så bra. Lite i alla karaktärer. Jag var inte den som brydde mig så mycket, kände vad jag kände för människor och ting och tänkte inte mycket mer på det. Men sen kommer den rätta så låter jag han gå, och efter inser att jag har ändrats som person, jag tror på kärleken! Jag kan inte säga att jag inte älskat mina tidigare pojkvänner, för det har jag, de har varit fantastiska killar. Men denna gången har det verkligen blivit en helspinn i huvet! I filmen slutade det lyckligt, ska det även göra det för mig? Kände nu efteråt att det blev mer en granskning av mig själv än filmen.. haha

Efter det åkte jag till Upphärad för att hämta upp Mikael som varit och tagit några öl med kompisarna, jag hade verkligen inget bättre för mig efter filmen med tjejerna, så. 

Idag blev det Torp Köpcentrum i Uddevalla med Anna J, jag letade desperat efter platt tången RARE av ghd. Eftersom den inte fanns på Bellbox i Thn, och inte i Alingsås. Men nu ligger den här bredvid mig med prestige! Älskar den! Och inte nog med det, den var på REA, 1 599;-!!! När man ändå var där slank jag in på GinaTricot och köpte ett par marinblåa chinos, jeansleggins och två linnen. Och... hör och häpna ;) Jag tog mig mod och köpte ett par lårhöga stövlar på Din Sko. Hon i kassan sa att dem nyss fått in dem och att jag var den första!! Så läckra, men verkligen vågat. Kommer säkert bara sitta och kolla på dem för att dem är så fina, men aldrig använda typ. :P



Igår var jag på Ikea, och man borde ju anat att jag inte skulle haft med mig kortet. Så det slutade med ett nytt rum. haha Jag köpte ceriserosa påslakan, svart matta, bordslampa, ljusstakar och en liten Buddha. Inte mycket tänker ni, men det gjorde susen..

       

Nu sitter jag här med Anna J, och vi ska nu dra ut med bilen, får se vad som väntar..



Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0